Őszi bakancslista inpiráció (kicsit másképp) ~ragadd meg a hangulatot! 🍁💛

Sziasztok! Akik követik az instagram oldalamat, már láthatták esetleg, hogy írtam, hogy az őszi bakancslistás bejegyzésem sajnos elveszett, kitörölte a blogger, amikor már a végét írtam. Mindenképp szerettem volna idén is készülni ilyennel, de nem volt kapacitásom közel két hónap munkáját újraírni. Nyár óta készítek egy őszies hangulat videót, és a bejegyzés elvesztése után körvonalazódott bennem az ötlet, hogy abból készítek egy kisebb őszi bakancslistát, vagy legalábbis, valami hasonlót. Tudom, kicsit hamarabb kellett volna hoznom, de jobb későn, mint soha, nem igaz?😄 A felvételeket én készítettem, vágtam össze, úgyhogy nem valami profi, de remélem, tetszeni fog nektek!💛

 

Itt tudjátok megtekinteni, sajnos máshogy nem tudtam beilleszteni: Katt ide 

~𝙿𝚎𝚝𝚛𝚊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése