Könyvmoly a konyhában #2 ~avagy a sütőtökös brownie, amivel nem lőhetsz mellé egy csokiimádónál🍮


Sziasztok!
A mai bejegyzésben egy régóta elkészítésre várt, nagyon finom, egyszerűen elkészíthető, sütőtökös brownie receptet hoztam el nektek. Bár a sütőtök egy tipikus őszi íz, annyira szerintem nem érződik ki a sütiben, hogy bármikor máskor nem lenne ugyanolyan finom az íze. 
 
Lássuk is a receptet!
 
Hozzávalók:
  • 3/4 bögre olvasztott csokoládé
  • 3/4 bögre liszt
  • 1/4 bögre cukor
  • 2 tojás
  • fél bögre sütőtökpüré
  • 1/4 bögre olaj
  • 1/3 bögre kakaópor
  • 1/4 ek szódabikarbóna
  • vaníliaaroma, pumpkin spice fűszer, fahéj ízlés szerint (akár el is hagyható)
  • egy csipet só 

 

Elkészítés:

Első lépésként elkészítettem a sütőtökpürét. A sütőtököt félbevágva megsütöttem, majd a belsejét kikapartam a héjából, és egy kis vaníliaaromával és fahéjjal összepürésítettem.


 
Feltörtem a két tojást egy tálba, hozzáadtam a cukrot és az olajt, majd egy kézi habverővel összekevertem őket.
 


Hozzáöntöttem az olvasztott csokoládét, majd ezzel is összekevertem.
 

Ezután következett bele a kakaópor, a liszt, a szódabikarbóna és az ízlés szerinti fűszerek. Ezeket is belekevertem.


Mehetett bele a sütőtökpüré, amit egy kanál segítségével szintén belekevertem a tésztába.



A masszát beleöntöttem egy sütőpapírral kibélelt tepsibe, és nagyjából 176*C-on, 20-24 percig sütöttem. 


Miután megsült, a meleg tetejére még szórtam pár kocka csokit, ami ráolvadva még finomabbá tette. 


 
 
 
Jó étvágyat kívánok, ha elkészítitek!💗
 
~𝙿𝚎𝚝𝚛𝚊

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése