Karácsonyi könyv és film lista🎄



Sziasztok!
A mai bejegyzésben elhoztam nektek néhány ünnepi hangulatú filmet és könyvet. Egyikről sem fogok most hosszabban véleményt írni, de összeszedtem őket egy-egy listába. Természetesen ezeken kívül még rengeteg másik témába illő kötet, vagy film van, én a szerintem/vagy vélemények szerint legjobbnak értékelteket gyűjtöttem össze. 
 
 

Könyvek



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Az összeírt karácsonyi könyveket itt találjátok, pár általam olvasottról pedig írok is egy kicsit!
(van pár könyv a lsitán, amit szintén olvastam, de nem csak a karácsonyról szólnak, ezért azokról most nem írok)

  • Leiner Laura: Mindig karácsony
 


Mivel három rövidebb történet forr össze, ezért kevésbé tudtam azonosulni a szereplőkkel, de ezzel együtt humoros, könnyed, Laurás történet volt, élveztem!

 

  • Rachel Cohn-David Levithan: Dash&Lily 



Bár az első részt csak pdf-ben sikerült elolvasnom, a folytatást pedig jelenleg olvasom, annyit kijelenthetek, hogy egy egyedi, kreatív és hangulatos történet.


  • Catherine Rider: Csók New Yorkban
 


Aranyos, szórakoztató és hangulatos kötet!


  • Melody Carlson: A karácsonyi macska
 

       Bevallom, két éve félbehagytam ezt a könyvet... Viszont mostanában olvastam pár igen jó értékelést róla, úgyhogy valamikor majd adok neki még egy esélyt!


  • Csapody Kinga (szerk.): Szívek dallama
 


Egy novella tetszett benne kiemelkedően, a többi nekem csalódás volt, de azért megvolt a maguk hangulata.


  • Charles Dickens: Karácsonyi ének
 

Igazi klasszikus, szívmelengető történet!



Filmek 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ide csak beillesztem a listát, remélem, találtok jót a felsoroltak között!
 
  • Karácsonyi lovag
  • Grincs
  • Reszkessetek betörők
  • Igazából szerelem
  • Klaus
  • Karácsonyi krónikák
  • Modern Hamupipőke
  • Egy herceg karácsonyra
  • A karácsony igazi öröme
  • Holiday Calendar
  • Megjött apuci
  • Polar expressz
  • Hull a pelyhes
  • Kiskarácsony mindenáron
  • Télapu
  • Mi a manó
  • Tapló télapó
  • Apollo 24
  • Káosz karácsonyra
  • Holiday
  • Négy karácsony
  • A karácsony mentőakció
  • Ki a Télapó?
  • Szerelem a végzeten
  • Karácsonyi vakáció
  • Csoda New Yorkban
  • Túlélni a karácsonyt
  • Aludj csak, én álmodom
  • Bridget Jones naplója
  • A diótörő és a négy birodalom
  • A karácsonyfa varázsa
  • Karácsonyi hadgyakorlat
  • Alkalmi randevú
  • A szerelem hálójában
  • Karácsonyi csere-bere
  • Múlt karácsony
  • Hull a hó
  • Dash és Lily
  • Harry Potter
  • Karácsony a kisváros terén
  • A Jangle család karácsonya
  • Kisasszonyok
  • Narnia
 
 Köszönöm szépen, hogy elolvastátok a bejegyzést, remélem tudtam ötletet adni!
 
 ~𝙿𝚎𝚝𝚛𝚊


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése