Még idei könyvmegjelenések~ez kell nekem!




Sziasztok!
Igen, tudom régen volt már bejegyzés, de higgyétek el, ezt én sajnálom a legjobban. Nem fogok hazudni, csupa sablonos dolog, de tanulnom kellett és időm sem volt nagyon.

Most viszont, arra gondoltam, megmutatom Nektek azokat a friss és közeli könyvmegjelenéseket, amik az én érdeklődésemet kellően felkeltették.📚

Ha érdekel, akkor tartsatok velem!







Leiner Laura-Mindig karácsony




A könyv tartalmát még nem publikálta Laura, de mivel szerelmes vagyok az írónő könyveibe, abban biztos vagyok, hogy ez sem lesz csalódás! 
A könyvről többet tudhattok meg az írónő hivatalos blogján, IDE kattintva.




Gimesi Dóra · Jeli Viktória · Tasnádi István · Vészits Andrea -
Időfutár 8.




Az a helyzet, hogy ennek sincsen még nyilvánosság elé tárva a fülszövege, de az előző részeket én nagyon szerettem, mert nagyon izgalmasak voltak. A sorozat első részének fülszövegét ITT olvashatjátok.




Connie Glynn-Hercegnő bevetésen




Lottie Pumpkin átlagos lány, aki hercegnő szeretne lenni. Ellie Wolf hercegnő, aki átlagos lány szeretne lenni.
Amikor a sors szeszélye folytán szobatársak lesznek a patinás Rosewood Hall magániskolában, szinte kínálja magát a lehetőség, és szerepet cserélnek. Közeli barátokként kezdik meg második évüket az intézményben, és a szerepüket is jól játsszák. Ám különös dolgok történnek az épületben. Tanulókat mérgeznek meg, és úgy tűnik, veszély fenyegeti őket Rosewood falai között.
Lottie és Ellie elhatározzák, hogy nyomára bukkannak a tettesnek. Ám lehet, hogy közelebb van a veszély, mint gondolják?
A Hercegnő bevetésen a nagy sikerű A beépített hercegnő folytatása.


A Beépített hercegnő engem teljesen elvarázsolt, szerethető és fordulatos volt, így nem kérdés, hogy elolvasom a folytatást is. Az első rész értékeléséről szóló bejegyzésemet
ITT elolvashatod.




Colleen Hoover-November 9.




Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy fiú, aki találkozott egy lánnyal.
A Lánnyal.
Fallon megismerkedik Bennel, az ígéretes regényíróval – egy nappal azelőtt, hogy az ország másik felére költözik. A szerencsétlenül időzített vonzalmuk a lány eseménydús életével együtt megadja azt az ihletet, amire Ben mindig is vágyott a regényéhez. Telik-múlik az idő, párhuzamosan futó életükben jönnek-mennek a kapcsolatok és a csalódások, de továbbra is találkoznak évente egyszer, mindig ugyanazon a napon. Egészen addig, ameddig Fallon el nem bizonytalanodik, hogy Ben vajon igazat mond-e neki, vagy csak tökéletes valóságot kreál a regényéhez az ütős konfliktus kedvéért.
Lehet-e egyáltalán szerelmi történetnek nevezni Ben kapcsolatát Fallonnal – és egyúttal a regényét is –, ha szívfájdalommal végződik?
Feledhetetlen szerelmi történet egy író és váratlan múzsája között.
Újdonság magyarul a New York Times sikerlistájának élére törő Colleen Hoovertől.
Hagyd, hogy elvarázsoljon!

Bevallom, a borító annyira nem én vagyok, de a fülszöveg nagyon felkeltette az érdeklődésemet. Egy könyvem van eddig a híres-neves írónőtől, de még nem került sorra az olvasás terén. Lehet, el kéne gyorsan olvasnom, hátha én is ráfüggök az írónőre és akkor talán még a dedikálás is belefér! 🤭


Alexandra Christo-Egy birodalom végzete



Annyi ​szívet gyűjtöttem be eddig, ahány éves vagyok.
Vagyis a hálószobámban összesen tizenhét rejtőzik valahol a homok alatt. Olykor-olykor leások, csak hogy lássam, mind megvannak-e még. Lenn a mélyben, vérben ázva. Megszámlálom őket, és megnyugszom, hogy nem lopták el egyiket sem éjszaka. Azon se lepődnék meg, ha így történne. A szíveknek hatalma van, a magamfajták pedig egy dologra vágynak még az óceánnál is jobban: hatalomra.
A HERCEG SZÍVE LENNE AZ IGAZI TRÓFEA!
Lira hercegnő egy királyi családból származó szirén, azok közt is a legveszélyesebb. A víz alatti világban nagy tiszteletnek örvend. Már csak egy szív hiányzik a gyűjteményéből – ám azt elhibázza. Anyja, a Tenger Királynője büntetésből átváltoztatja, mégpedig egy olyan lénnyé, amitől a legjobb undorodik: emberré. Elveszi tőle a bűvös szirénénekkel képességét is, és megparancsolja, hogy a téli napfordulóig vigye el neki Elian herceg szívét, különben ember marad örökre.
Hiába ő a leghatalmasabb emberi királyság trónörököse, Elian herceg csak az óceánon érzi magát igazán otthon. A szirénvadászat pedig a hivatása. Amikor kiment egy lányt az óceán habjaiból, hamar rájön, hogy ő bizony más, mint aminek először hitte. Az idegen megígéri neki, hogy a segítségére lesz, és együtt fogják megtalálni a módját, hogyan pusztítsák el a sziréneket. De vajon megbízhat a lányban? És vajon hány alkuba kell belemennie Elian hercegnek, mire megszabadítja az embereket a legnagyobb ellenségtől?
Kirobbanóan sikeres nemzetközi bestseller, ami Sarah J. Maas és Marissa Meyer sorozataihoz hasonlóan vagány, izgalmas és szemtelen módon dolgoz fel egy klasszikus mesét.

A Kalózkirály lányát és a Heartlesst nagyon nagyon szerettem, ez pedig hasonlónak tűnik és amúgy is imádom a fantasy-romantikus könyveket😊



Nagyon köszönöm, hogy velem tartottatok, remélem tudtam újat mutatni! 

Hamarosan jövök,


~𝓟𝓮𝓽𝓻𝓪

2 megjegyzés:

  1. Az Egy birodalom végzete nagyon különleges könyv, imádtam! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont a Te értékelésed tette fel az i-re a pontot, hogy kell nekem a könyv!😍🌊

      Törlés