Be positive! ~ Vedd észre a boldogságot! ~ Dolgok, amik boldoggá tesznek

Sziasztok!

mielőtt a problémáid helyeznéd az előtérbe, gondold végig, hogy ki mindenki ad neked szeretetet minden nap!


  A mai bejegyzésben összeszedtem nektek azokat a dolgokat, amik igazán boldoggá tetszenek a mindennapokban!
Nem kell nagy dolgokra gondolni, ezek lehetnek érzések, személyek, tárgyak, illatok, helyek, és rengeteg más dolog, ami téged boldoggá tesz.
Ha mindent pozitívan fogsz fel, akkor sokkal könnyebben lehetsz pozitív! Persze ez nem olyan egyszerű, sajnos én is tudom.
 Tehát, ebben a bejegyzésben elárulom nektek, hogy én mitől leszek boldog, és talán néhány dolgot ezek közül ti is észrevesztek magatok körül, és rájöttök, hogy az apró örömök néha a legjobbak!😊💖(nem lesznek olyan sorrendben, hogy pl. "az elsőtől vagyok a legboldogabb, az utolsótól a legkevésbé" , csak úgy random felsorolom:) )





1. Család



 Én úgy gondolom, hogy a család szinte mindenkinek szerepel ezen a kis képzeletbeli "listáján".
Talán nem is veszed észre, de a családod az egyik olyan, akiktől a legtöbb szeretetet kapod!
Szóval nézz fel a telefonodból, és legyél kicsit  a családoddal, társasozzatok, kiránduljatok, legyetek együtt, akkor is, ha néha úgy érzed, ők a legidegesítőbbek a világon!😉


2. Barátok





Nos, kb mi is olyanok vagyunk a barátnőimmel, mint az első és az utolsó kép😄.
 Próbáltam nem tipikus "insta képeket" keresni, olyanokat, amiken van egy kis érzelem is, és nem csak "lájkvadászság".
Szerintem egy ember életében nagyon fontosak a barátok!! És ezt a pozitivitás szemponjából is értem!
De ahhoz, hogy meg tudjanak vigasztalni a barátaid, el kell mondanod, hogy igenis van valami bajod, nem kell mindig azt mondanod, hogy jól vagy, senkinek sincs mindig jó napja!
Ha van valami bajod, ki kell beszélned magadból, és meglátod, sokkal jobb lesz! (tapasztalat! ;) )
Ha nem is a szüleidnek, a barátaidnak mindenképp! És sokszor nem is tudnak majd mit mondani, csak megölelnek, és érzed a szeretetet, ami körülvesz!💗


3. A szeretet érzése (ha szeretetet kapsz)




 Talán az egyik legjobb érzés a világon, ha azt érzed, hogy szeretnek! 
A napokban a bejegyzés miatt azt figyelgettem, hogy mik azok a dolgok, amik boldoggá tesznek. És akkor rájöttem, hogy ez egy nagyon szuper dolog, csak észre kell venni!
Amikor a barátnőd/od próbál felvidítani, vagy épp nem tud semmit mondani, csak simán megölel. Abban az ölelésben minden benne van, még ha akkor nem is tudod! Az, hogy segíteni akar, hogy fontos vagy neki, hogy sajnálja, vagy csak, hogy szeret!💜
 Mostanában annyi szeretetet kaptam a barátaimtól, és tőletek instagrammon, hogy az valami hihetetlen! Most, hogy belekezdtem a bookstagrammer-kedésbe, rájöttem, hogy az emberek mennyi segítséget adnak akkor is, ha nem ismered őket. Az, ahogy gratuláltatok a 200 követő után, az, hogy segítettetek elérni azt, és az, hogy már 200-an vagyunk!! Ha ezekre gondolok, elfog a sírhatnék, hogy én mennyire köszönöm, és hogy mennyire jól esik! Szóval NAGYON KÖSZÖNÖM!!💖😘😥
 Tehát, mielőtt a problémáid helyeznéd az előtérbe, gondold végig, hogy ki mindenki ad neked szeretetet minden nap!🌞


4. Szeretetet adni (másokat megmosolyogtatni)


 Úgy gondolom, ez szintén egy olyan nagyon szuper dolog, mint az előző! 
Annyira szeretem látni, amikor segítek valakinek, próbálom felvidítani, megdicsérem mondjuk az új pólóját, és elmosolyodik. Az egy annyira csodálatos érzés! Mert ha valaki miattam lesz boldog, akkor én is boldog leszek!💕


5. Hangulatok

Matek órán ránéztem egy "őszi aestich" rajzomra, és olyan őszi hangulatom lett, és nagyon jó volt!😄 Itt van pár "kedvenc" hangulatom:)
  • Karácsonyiiii😂

  • őszi, esős, kuckózós, almás pités, avarban sétálós.... (Harry Potter luuv:D)
  • "cozy" (bekuckózóós)








  • Egy szó: NYÁR!

Hobbijaim
A következő pontok a listán a hobbijaimmal kapcsolatosak, azokkal a dolgokkal, amiket szeretek csinálni:)


6. Olvasás



Na ki gondolta volna, hogy ez is szerepel a listámon?😄
 Viccet félre téve, azért szeretek (najó, imádok!:D) olvasni, mert teljesen kikapcsol, elrepít egy másik világba, és jó könyv esetén, teljesen azonosulni tudok a szereplőkkel.😊


7. Rajzolás (festés)




Ezzel ugyan úgy vagyok, mint az olvasással. Kikapcsol, valamint szeretem látni, ahogy fejlődök benne:)


8. Írás





Az írás kikapcsol. És nagyon szeretem! 
Lehet, hogy tudtátok, bár nem hiszem, mindenesetre, én írok egy regényt. igazából pár éve kezdtem, de újat fogok kezdeni, mert az elején még kisebb voltam, és nem lett túl jó a fogalmazás, de semmiképp nem dobom ki, mivel nagyon látványos benne a fejlődésem a fogalmazás terén.
Amit most fogok kezdeni, sokkal kidolgozottabb lesz, épp ezért, valószínűleg csak nyáron tudom majd elkezdeni. Tervezek majd róla egy bejegyzést, ha érdekel, írd meg kommentben!😉
 ezen kívül, kisebb verseket, idézeteket gondolatokat is szoktam írni. Van egy idézet:

 Szerintem igaza van Laurának!:)


9. Tánc, sport, jóga


Ötödik éve balettozom, és nagyon szeretem! Kikapcsol, ellazít, megnyugtat, átérzem a mozdulatokat, javítja az egyensúly érzéket és az állóképességet is. Tehát nagyon hasznos!😊


Nyáron "fedeztem fel" a jógát, és meg kell, hogy mondjam, nagyon megnyugtat, kikapcsol, és nagyon szeretem! Igazából, ilyen "jóga-torna" variációt szoktam, és megmondom őszintén, nem vagyok túl profi, de ez az egész nagyon motivál, és fejlődni akarok!!😃


10. Fotózás


 Mostanában rákattantam a fotózásra, és egyszerűen imádom! Kikapcsol, szeretem és boldoggá tesz!
(fotós instagrammom: @p.photography )


11. Zene



A második kép nagyon igaz. Zene nélkül nem tudom, mi lenne velem. Van egy olyan "idézetem", amit én írtam:

"A zene az, ami összerak, ha szétestem"
És itt egy, amit nem én írtam:

"Fülhallgató:
Az egyetlen dolog, ami segít abban, hogy
ne kapjak agyvérzést az emberektől." 
Biztos nektek is van olyan zene, amitől egyből táncolnod kell:)
Boldoggá tesz. Ennyi😊


12. Természet


Engem feltölt a természet. Boldoggá tesz! Én imádom. mindig, minden évszakban:)


13. Napsütés


Van bennem egy olyan érzés, hogy "ha reggel felkelek, és süt a nap, akkor boldog vagyok."
Engem ez is feltölt. :))


14. Csokoládé


Ehhez nincs mit hozzáfűzni. Bizonyítottan boldogít!:)


15. Függetlenség, szabadság


Számomra nagyon fontos, hogy ne legyen mindig megszabva, hogy mit csináljak. Ez nem midig szerencsés:)
Nem szeretem, ha másokhoz hasonlítanak, független vagyok!

.

Nos, ennyi lett volna ez a bejegyzés, jó sokáig csináltam, remélem tetszett!
Találkozunk legközelebb;

~csak egy lány


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése