Tavaszi bakancslista~Mit szeretnék csinálni tavasszal


  
Spring: a lovely reminder of how beautiful change can truly be
 Helló, Molyok!
Ne haragudjatok, hogy nem volt sokáig bejegyzés, egyszerűen nem volt se időm, se kedvem, se ötletem (illetve egy volt, de gondoltam felesleges felírnom, úgyis megjegyzem...azóta sem jutott eszembe😌)
 Na, de ez most mindegy, ugyanis ma itt vagyok, és megmutatom nektek az én tavaszi bakancslistámat!

 

Mi az a bakancslista?
(mielőtt bárki azt hinné, nem leszek wikipédia) 


Nos, nagyjából egy hosszab listát jelent, amin azokat a dolgokat soroljuk fel, amit egy adott időben szeretnénk megcsinálni. Remélem, így érthető volt, ha esetlen nem tudtad😊


 Szóval, én nagyon szeretem az ilyen bakancslistákat, így gondoltam, indítok egy ilyen "sorozatot" a blogon, ami annyiból áll majd, hogy minden évszakban lesz egy ilyen bakancslista.

Lássuk is!😋

I. Nyílnak a virágok! Látogass el egy repcemezőre, és fotózz!  
Vagy csak menj ki a szabadba, fotózd le a fákat, a virágokat!
//saját kép//
   
II.Piknikre fel!
Nincs is jobb, mint egy pokrócon kifeküdni a kertbe, süttetni az arcod, és (dobpergééés...:D) olvasni,
vagy akár csak a barátaiddal lenni, enni-inni beszélgetni és nevetni


III.Elő a biciklit!
Ezen nincs mit magyarázni, egyszerűen élvezd a szabad levegőt, élvezd a tavaszt!:)

IV.Éljen a gyümölcsszezon!
Menj el egy eperföldre, és szedj epret!
V.Vigyázz...kész...Kirándulás!
Irány a szabadba!
//saját kép//
//saját kép//


VI.Kertézkedést a délutánra!

Ültesd tele a kerted virágokkal! Sokkal szebb lesz! És még a hangulat is jó!
//saját kép//
VII. Fújd el a pitypangot!
          ha ezt látod, írd "tavaaasz"
//saját kép//

 VIII.Pillangók fotózása    
                         
//saját kép//
IX.Tavaszi nagytakarítás
Ezen nincs mit megmagyarázni. A jó munkához idő kell, hogy utána élvezhetsd a végeredményt!😉
X.Nagy tavaszi ruha frissítés
XI.Fonj virágkoszorút!
Ha kisebb korodban nem tetted meg, itt az ideje!😃
XII.Hemperegj, és szedj virágot!
Hajrá!😄


XIII. Irány az állatkert!
Biztos ti is sokat jártatok állatkertbe, amikor kicsik voltatok. Én nagyon szeretem az állatokat azóta is. Szóval gyerünk! Nosztalgiázz!🐅🐘😘
XIV. Kreatívabb húsvéti tojás
Ti szoktatok húsvéti tojást festeni? Idén legyél kicsit kreatívabb! Ehhez rengeteg ötletet találsz google-on, bár én jobban ajánlom a pinterestet, mert ott aztán szuper inspirációk vannak!😊🐇🐰
 
XV. Vigyázz...kész....hajrá dekorálás!
Tedd tavaszibbá a szobád! Használj girlandokat, fényeket, képeket, bármit, ami tetszik! 
Ehhez szintén rengeteg inspirációt találsz a pinteresten!
(a barátnőmmel üzemelt blogunkon hamarosan fent lesz egy tavasziasabb dekorációs bejegyzés videóval itt megtalálod a blogot😉)
 
XVI. Edzésre fel!
Mint tudjuk, a nyári bikini mellé nem jár a jó alak... Éppen ezért, a sok karácsonyi édesség után ideje nekifutni, szó szerint! (ezt muszáj volt😆)
Én például egy ilyen jóga-torna variációt tervezek, és tökre megjött a kedvem hozzá is, meg egy ilyen bejegyzéshez is.
 
XVII. Buborékfújás! Kicsi és óriás is!
Fotózni is tök jó!
 

XVIII. Kacsaetetésre fel!
Asszem tavasszal hivatalosan is újraélem a 6 éves korom:D
XIX. Sárkányok az égbe!
Éljen a nosztalgia! Meg a tavasz!
 
XX .Á,Bé,Cé,Limonádé (ez is muszáj volt😅)
Tele az internet új ízekkel, receptekkel! Kísérletezz a barátnőiddel!
 
XXI. Smoothie és saláta!?
Tény, hogy a csoki finom...de ki mondta, hogy a saláta és a turmix nem?! 
Egy szuper csajos este lehet, ha a barátnőiddel a filmnézés mellé süttök (házilag még jobb) egy kis pizzát, és kikísérleteztek salátákat, turmixokat! 😜
 
XXII. Olvasás a szabadban
Asszem ezen nincs mit magyarázni...😄
//saját kép//



XXIII. Fotózás a szabadban
//saját kép//
//saját kép//
//saját kép//
XXIV. Nézd a felhőket, vagy a szivárványt!
//saját kép//
//saját kép//


XXV. Süss kalácsot húsvétra! Nyamm
XXVI. Fess, alkoss!
 


Ennyi lett volna ez a bejegyzés, remélem tetszett, mert én sokat dolgoztam vele.
Lrgyen szép napotok;

~Csak egy lány






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése