Hogyan spóroljon egy könyvmoly?

Sziasztok Molyok!

Egy könyvmoly élete nem túl egyszerű. Ez tény. El kell döntened, hogy mit veszel a zsebpénzedből.Könyvet, ruhát, könyvhez kapcsolódó terméket, kozmetikumot, vagy bármi mást. Nehéz döntés.Főleg, ha havonta kb 2000 forintot kapsz. De könnyebb lehet, ha okosan döntesz. És én ma ebben fogok segíteni. Illetve megpróbálok.😊






Tippek, hogy hogyan spóroljon egy könyvmoly




  • Puhát a kemény helyett!

  Sokszor előfordul, hogy rendeled, keresed a könyvet, és nem figyelsz eléggé. Én például általában a lira.hu-n szoktam rendelni, és nem biztos, hogy mindent egyből észreveszek. Keresek egy könyvet, és látom róla a képet, meg a címét, gondolom, ez az, és megrendelem. Na de biztos ez az e könyv?
  Úgy értem, nem mindegy, hogy puha, vagy kemény a borító. Sokszor (a Percy Jackson esetében) ugyan olyan a két borító. De a kemény borító, gyakran sokkal többe kerül. A Percy Jackson esetében, ez 680 ft (!!!!). Ebből az árból, a Percy Jackson példa szerint (ami 5 részes) , 3400 ft-tal fizetünk többet, mintha puhaborítósat vennénk. Ebből az árból, akár több dolgot is rendelhetünk a vilagoklangja.hu -n, vagy egy könyvet, ruhát is vehetünk. Szóval, szerintem érdemes odafigyelni arra, hogy puha, vagy kemény borítósat vesztek.


  • Régi vagy új?
  Nem muszáj feltétlenül mindenből az új borítót venni. Szerintem tökéletes a régi borítós is (ha még árulják.) Vegyük pl. a Szent Johanna Gimi sorozatot. Nekem abból jobban is tetszik a régi borítós A Percy Jacksonból is, csak az már nem kapható. Én is szeretem, ha látom a polcomon a szép borítójú könyvek vannak, de nem mindig mindenből a legszebb kell. Úgyis a belseje a lényeg! 

  • A könyvtár is kikapcsolódás!
  Bevallom őszintén, én nagyon szeretem, hogyha a kiolvasott könyveimet látom a polcomon, szagolgatom, fotózgatom, simogatom őket. (egy nem könyvmoly most biztos hülyének néz😅)
Büszkeséggel tölt el, ha látom őket. Ha kinézek egy könyvet magamnak, nem a könyvtárba szaladok, hanem mindenáron meg akarom szerezni, hogy utána nézegethessem a polcomon, vagy ha igazán tetszett, újraolvashassam.
Viszont nem csak azért mehetünk el a könyvtárba, hogy mindenképpen azt a könyvet vegyük ki, amit kinéztünk magunknak. Szerintem, most , hogy itt a tavasz és a jó idő, tök jó délutáni program lehet , ha elmész (egyedül, vagy akár barátokkal) a könyvtárba. Semmi konkrét könyv miatt. Csak úgy. Nézelődni. Biztos vagyok benne, hogy találsz valalmit. És utána, csak ülj ki a kertbe, és olvass.


  • Online is lehet élmény! 
  Mint korábban már említettem, én általában a lira.hu-n szoktam rendelni a könyveimet. Sokszor van akció (akkor ha rendelsz), és ezt érdemes kihasználni. Én azt szoktam csinálni, hogy megrendelem a könyvet, és már megyek is a könyvesboltba. Nézelődök, aztán átveszem a könyvet, amit rendeltem.
Olcsóbb és hasznos. 😉

  • Egyet én, egyet anya
  A szülőkkel lehet üzletelni. Két hetente csinálhatod azt, hogy veszel egy könyvet te, és egyet valamelyik szülőd. Így nem mondhatja, hogy miért nem veszel a saját pénzedből könyvet!

  • Barátnős csere-bere
  Ez ugyan olyan, mint a könyvtáras! Nem kell szerintem elmagarázni. Cserélgéssétek a nektek tetsző könyveket a barátnőitekkel!  


  Ennyi lett volna ez a bejegyzés, remélem tetszett, találkozunk legközelebb!

~Csak egy lány

_________________________________________________

  Itt is megtalálsz:

Instagram

Moly

_________________________________________________


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése