Kérdezz-felelek!

Sziasztok!
A mai bejegyzés kicsit másabb, mint az eddigiek, remélem nem bánjátok!
Instagram profilomon megkérdeztem tőletek, hogy érdekelne e titeket egy ilyen bejegyzés, és mivel ara szavaztatok, hogy igen, ezt mosz szívesen el is készítem nektek!

A kérdéseket ti tettétek föl, lesz köztük könyves és nem könyves is!😊
(volt, amit többen is kérdeztek, ezt logikusan egyszer fogom csak megválaszolni)






1.) Melyik az a könyv, amenyik eddig a legjobban megérintett érzelmileg?

Nem sok könyvet olvastam még ilyen témában, ennek ellenére tervezek nem is egyet!
Ide a Két lépés távolságot sorolnám, valamint a Szívtelent (Heartlesst) 😍 (Hamarosan bejegyzés erről a könyvről!)

2.)Lesz még bullet journal-os bejegyzés?
Igen, tervezek, viszont eléggé le vagyok vele maradva.
 //kicsiben megjegyzem, még a májusi sincs teljesen kész😖😆//

3.)Melyik a kedvenc blogod?
Ha nem baj, ide többet is sorolnék, de amúgy azokat a blogokat, amiket olvasok, és szeretek megtaláljátok a blogon.
A legnagyobb kedvencem jelenleg csicsoka blogja, nagyon megfogott 'csicsóka' személyisége és a bejegyzései is nagyon tetszenek!💖
Rajta kívül nagyon szeretem még bookworm kisasszonyt, bookofdreamt, dontforgettosmileandreadt és egy jó barátnőm blogját, Piris healthy dishest is! 

4.)Mi a kedvenc kajád?
Ide nem tudok egyet mondani, nagyon szeretem a palacsintát és a rántotthusit is😄

5.)Mik voltak a legjelentősebb olvasmányaid eddig?
Ide szintén felsorolnám a Két lépés távolságot, a Harry Pottert és talán a Heartlesst is,.

6.)Mi az a könyv, ami mély nyomot hagyott benned?
Szintén a Hp és a Két lépés táv., valamint a Bexi-sorozat (és itt ismét előjön a Heartless is).

7.)Olvastál olyan könyvet valaha, ami után teljesen másképp tekintettél a világra?💗
A Két lépés távolság után nagyon sok minden megváltozott bennem, pl, hogy értékelni kell az életet, és mindig a jót kell látni, ezt majd ki is fejtem egy bejegyzésben. Illetve az Iskolák Versenye Trilógia is nagy hatással volt rám, hiszen rádöbbentett, milyen fontos is a család. Valamint,  heartless Marissa Meyertől, mert az teljesen lesokkolt érzelmileg.

8.)Ki a kedvenc íród?
Nincs különösebben kedvenc íróm, inkább a műveik fognak meg. Leiner Laura műveit egyébként nagyon szeretem.

9.)Mi a kedvenc könyved?
Na de kérlek! Egy könyvmolytól ilyet sohasem kérdezünk!😆😄
Nagyon szeretem a Harry Pottert, a Bexi-sorozatot, a Fiúknak, akiket valaha szerettemet, a Két lépés távolságot, de még nagyon sok könyvet tervezek elolvasni!

10.)Kinek a bőrébe bújnál egy napra?
Ez nagyon nehéz, leginkább könyvszereplőkébe, onnan pedig talán Hermione bőrébe a HP-ből.
De amúgy, bármilyen fura is, inkább maradnék a saját bőrömben.🙈

11.)Mi a célod az életedben?
Talán az, hogy a lehető legtöbb dolgot megtapasztaljam az életben, segítseg azokon, akiknek szüksége van rá, mindent pozitívan fogjak föl és ha visszagondolok majd az életemre, akkor büszke legyek azokra a dolgokra, amiket elértem. Szerintem ennyi.😊

12.)Ha csak egy embert vihetnél egy lakatlan szigetre, ki lenne az?
Azt hiszem, anyukámat:)

13.)Mi volt az első könyv, ami belevitt az olvasásba?
Legelőször a Harry Potter tett könyvmollyá, aztán egy kis döcögés után az Szjg volt a nagy áttörés.

14.)Mióta olvasol rendszeresen?
10 éves korom óta

15.)Hány éves vagy?
Erre nem szeretnék pontos választ adni, annyi legyen elég, hogy 17 alatt vagyok.:)

16.)Könyv imádó vagy?
Igeeeen😍😆

17.)Ki a könyv karakter cruchod?
Nagy Márk😄, Jest (a Heartlessből)

18.)Van olyan író/írónő, akit utálsz?
Most nem jut eszembe ilyen

19.)Egy könyv, amin sírtál?
Két lépés távolság, Maradj Velem, Heartless

20.)Legutálatosabb karakter?
Dolores Umbridge, Nádor Gergő most ők jutnak eszembe


Ennyi is lett volna, hamarosan jövök♥️

~Petra









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése