Áprilisi book(stagram) haul + Könyvfesztivál✨



Szisztok!
Ebben a bejegyzésben szeretnék nektek megmutatni pár dolgot, ami összegyűlt a hónap során. Könyveken át a gyertyától a bookstagram kiegészítőig lesznek szerzemények, már nagyon várom, hogy megmutathassam, szóval, lássuk is!😊💖




Könyves gyertyák/könyvjelző

Most volt a hónapban, hogy először rendeltem a Világok Lángjától és be kell valljam, nem csalódtam!😍 Első körben két gyertyát és egy könyvjelzőt rendeltem, és valami hihetetlen cukik!
Mutatom is!⇩


illat: barackvirág, cseresznye, vanília 

Nagyon szeretem Hermionét, a MAJMOT, és ezt a mondatát is! A gyertya csoda szép, az illata pedig nagyon finom!












illat:  frézia, körte, méz

Először nem ezt a gyertyát szerettem volna, hanem egy Tavasziszünet a roxfortban nevezetű illatviaszt. Szerencsére, vagy nem szerencsére, az éppen elfogyott, és gondoltam, mivel amúgy is szeretem a Narniát, jó lesz ez is. És nem bántam meg! Isteni az illata, elájulok tőle!!😍😍





Ez annyira nagyon cukiiiiii😍

Mint már említettem, nagyon szeretem Hermionét, ha csak egy kedvencet lehetne választani, őt választanám! 💕




Bookstagrammer kiegészítő

Ez nem egy nagy dolog, csupán csak megmutatom, hogy mivel lettek szebbek áprilisban a fotóim!😊

Ha követtek instagrammon, vagy akár itt a blogon, láthattátok, hogy a képeimen fontos kiegészítő lett a kis égősorom. Én nagyon szeretem, sok képen láttam már, ezért is szereztem be. Itt  megtalálod!😉


Könyvfesztivál és a könyvek!

Nincsenek igazán tapasztalaim a fesztivállal kapcsolatban, csak kihasználtam az akciókat, és kiugrottunk anyukámmal😄

Képtalálat a következőre: „2019 könyvfesztivál”








Szóval, mutatom is a könyveket!↓



A ​fiúknak, akiket valaha szerettem
Írás közben egy csöppet sem fogom vissza magam. Úgy fogalmazok, mintha ő soha nem olvasná el. Merthogy nem is olvassa. Minden egyes titkos gondolatomat, gondos megfigyelésemet, mindent, amit eltettem magamban, belesűrítem egy levélbe. Amikor megírtam, lezárom, megcímezem, majd elteszem a pávakék kalapdobozba.
Ezek nem szerelmes levelek a szó legszorosabb értelmében. Akkor íródnak, amikor már nem akarok többé szerelmes lenni. Búcsúlevelek. Mert miután megírtam őket, nem emészt többé a mindent felemésztő szerelem. Onnantól fogva úgy tudom megenni reggel a gabonapelyhet, hogy közben nem azon jár az eszem, vajon ő is banánnal szereti-e a Cheeriost. Úgy éneklem a szerelmes dalokat, hogy már nem neki éneklem. Ha a szerelem olyan, mint a megszállottság, a leveleim olyanok, mint az ördögűzés. Megszabadítanak. Legalábbis azt kéne tenniük.

Leányrablás ​Budapesten



Budapest, ​1896.
A város a millenniumi ünnepségek lázában ég. A békebeli Monarchia minden zugából tízezerszám tódulnak az emberek, hogy megcsodálják az ezeréves Magyarország egybehordott kincseit. Köztük van a Marosvásárhelyről érkezett, 16 éves Hangay Emma kisasszony is, akinek a rendezvények második napján nyoma vész.

Négy évvel később titokzatos távirat érkezik az azóta is gyászoló, idős édesapa, Hangay Árpád címére: a különös üzenetet Emma, a rég halottnak hitt lány küldte! Az ekkor 17 éves Mili kisasszony, Emma húga azonnal a fővárosba utazik, hogy nővére keresésére induljon.
A talpraesett, éles eszű lány nem sejti, hogy midőn felszáll a vonatra, rémálmokhoz hasonló kalandok sora veszi kezdetét, melyek kibogozásában egyetlen támasza a jó hírű, ám igen zord természetű mesterdetektív, Ambrózy Richárd báró lesz.

Heartless ​– Szívtelen


Bár Catherine az egyik legkelendőbb fiatal hölgy Csodaországban, és a házasodni kívánó Szív Király kedvence, őt mégis egyebek foglalkoztatják. Ínycsiklandozó süteményeket süt, és a leghőbb vágya az, hogy pékséget nyisson a legjobb barátnőjével. Az édesanyja szerint ilyen gondolatok azonban nem méltók egy olyan fiatal lányhoz, aki akár királynő is lehetne. 
Cath megismerkedik Jesttel, a jóképű és titokzatos udvari bolonddal. Életében először valódi vonzalmat érez valaki iránt. Kockáztatva, hogy vérig sértik a Királyt és éktelen haragra gerjesztik Cath szüleit, a két fiatal titkos, viharos kapcsolatba bonyolódik. Cath a saját szerencséjének kovácsa akar lenni, és a saját feltételei alapján akar szerelembe esni. Ám a sorsnak más tervei vannak e varázslatos, őrült és szörnyetegekkel teli vidéken…


Éjféli ​bál


Rose hercegnő a legidősebb tizenkét lánytestvér közül, akik arra kárhoztattak, hogy a gonosz Kőbezárt király palotájában, mélyen a föld alatt táncoljanak minden éjjel. Születésüktől kezdve átok ül rajtuk, és csak a halál adhatja vissza a szabadságukat. Rose azonban találkozik Galennel, egy fiatal, katonából lett kertésszel, aki nem veti meg a kalandot, és épp olyan elszánt, akárcsak Rose, és a szabadság egyszeriben nem is tűnik olyan elérhetetlennek. Hogy legyőzzék a királyt és sötét udvartartását, szükségük lesz egy láthatatlanná tévő köpenyre, egy fekete gyapjúláncra, melyet bűvös ezüst kötőtűkkel kötöttek, és mind közül a legkritikusabb hozzávalóra – az igaz szerelemre. A Széttáncolt cipellők című mese újrafeldolgozásával Jessica Day George megint megmutatja, milyen mesterien alkot valami teljesen újat egy történetből, amelyről csak hittük, hogy ismerjük.

Ez a könyv igazából egy utolsó perces döntés volt, előtte a Silber a Cinder és a Minden,minden között vaciláltam. Végül a Cindert eltettem későbbre, és a Silber mellett döntöttem. Csakhogy az nem volt ott a fesztiválon. Végül ezt a könyvet hoztam el, úgyis tervben volt, hogy "majd egyszer".
(A Minden,mindent még csak nem is találtuk😅)


Végül, mint korábban említettem, megvettük a Sorok közöttet , és eddig tök jó.



Ennyi is lett volna ez a bejegyzés, remélem tetszet, hamarosan jövök!

~Csak egy lány




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése