Csokoládé book tag


Halihó!
Ma egy olyan bejegyzéssel készültem, ami még nem volt a blog életében, de a könyves tartalom persze azért ismerős lehet mindenkinek!😀 Ahogy a címből is láthattátok, ma a csokoládé book taget fogom kitölteni. Nagyon köszönöm Aliznak, hogy gondolt rám, és kihívott, az ő válaszait ide kattintva olvashatjátok (könyvmolyoknak érdemes benézni hozzá!)💕

Lássuk is az én válaszaimat!


1.) Tejcsokoládé – egy népszerű könyv, amit nagyon el akarsz olvasni

*Annyi könyvet akarok elolvasni, hogy nem tudok fejből mondani, úgyhogy gyorsan megnyitom a moly.hu-t, de nem tudok dönteni*

Legyen akkor az Éhezők viadala, de amúgy rengeteg van😄



2.) Étcsokoládé – egy sötét témájú könyv

Igazából attól függ, mi számít annak. Nem olvasok ilyen könyveket, talán a Ragyogást mondanám Amy Kathleen Ryantől, de igazából itt is csak a cselekmény, az árulások "sötétek", szóval nem ez a legjobb választás, de, mint mondtam, nem olvasok ilyen téren.

3.) Fehér csokoládé – egy vidám könyv

Ide Leiner Laura könyveit mondanám, mert az írőnő stílusa és humora borzasztó humoros!

4.) Csokoládé, aminek karamell van a közepén – egy könyv, ami ellágyított

Luisa May Alcottól a Kisasszonyok, mert nagyon jó hangulattal bírt, valamint rendkívül aranyosnak tartom. (alig várom, hogy július 30. legyen, és jöjjön a második rész!)

5.) Oreo – egy könyv, amiért megőrülsz

Harry Potter és Bexi sorozat minden mennyiségben😍

6.) Ostyamentes Kit Kat – egy könyv, ami meglepett téged

Alizhoz hasonlóan, egy Agatha Christie könyven mondanék, csak én az Ackroyd-gyilkosságot. Nem gondoltam, hogy ennyire jó lesz, na, meg az a vég...zseniális!


7.) Forrócsokoládé tejszínhabbal és pillecukorral – egy könyv, amit bármikor újraolvasol (comfort read)

Leiner Laura könyvek és Harry Potter az abszolút kedvencek, mindig mutatnak valami újat, imádom!

8.) Bonbon – egy sorozat, aminek olyan tulajdonságai vannak, amiket sokféle olvasó szerethet

Ehhez a ponthoz, szintúgy, mint Aliz, az Ambrózy báró eseteit mondanám, mert ebben a sorozatban különböző műfajok kedvelői is megtalálhatják a nekik tetsző vonalat. Legyen szó krimiről, történelemről, romantikus szálról, gyilkosságról, és egy ízig-vérig talpraesett, belevaló és feminista főszereplőről!


Ennyi is lett volna, még egyszer köszönöm a kihívást, én most nem jelölök meg senkit, bárki megcsinálhatja, ha gondoljátok, meg is említhettek, hogy én is elolvashassam!

Hamarosan jövök egy hosszabb bejegyzéssel!❤️☀️

~𝙿𝚎𝚝𝚛𝚊

2 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy te is megcsináltad ezt a book tag-et! Imádtam olvasni a válaszaidat, a Kisasszonyoknak jobban utána is néztem és ment is a kívánságlistámra!
    Köszönöm, hogy kitöltötted!:)

    Aliz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm, hogy gondoltál rám! Hát igen, azok a végtelen kívánságlisták... :D

      Törlés