Áprilisi bullet journal (megkésve)



Halihó!
Üdvözlök mindenkit, a mai bejegyzés egy újabb "sorozatot" indít a blogon!
2018-óta vezetek bullet journalt, viszont mindig késve fejeztem be. Az áprilisival is hasonló a helyzet, viszont itt legalább az elkészülésig feljegyeztem az adatokat! Szóval innentől kezdve, az is motiválni fog a bujo-m időben elkészüléséhez, hogy havonta lesz egy ilyen bejegyzés.😊
Szóval, kicsit késve, de megmutatom nekek, hátha merítetek belőle egy kis inspirációt!💗



Mi is az a bullet journal?
Egy olyan határidőnapló, amiben megtervezed az adott évet, hónapot, és igazából bármilyen szokásodat követheted! Pinteresten rengeteg inspirációt találhatsz hozzá!

Na, de lássuk is a bujo-mat!




Először a nyitó oldallal kezdtem, ami szokásom szerint, egy dupla oldalt vett igénybe. A bal oldalon idézetek, témához illő képek vannak, mellette pedig, a hónap nyitófelirata. Először megrajzoltam a kis növényleveleket, és egy watercolor-os technikával kifestettem. Ez a technika lényegében annyi, hogy sok víz és (viszonylag) kevés festék segítségével festettem, majd egy papírtörlővel elmaszatoltam! (pinteresten inspirációk várnak!) Az a jó, ha nem pontos!!
Ezután, amint megszáradt a festék, csak átrajzoltam a mintát, és a feliratot fekete filcekkel, valamint egy áprilisi naptár is helyet kapott az oldalon!


A következő dupla oldalon, a havi tervezőm szerepel. Mivel a lila és a virágok voltak a hónap alapja, itt is megmaradtak. De gondoltam, viszek bele egy kis húsvétot, hamár húsvét van!😄
Ezért ezen az oldalon nyuszik, tojások, csibék, virágok szerepelnek, csupán pár színnel kitöltve!💜🐰🐥🐣
Valamint, mint láthatjátok, erre az oldalra kerültek még a jegyzeteim, és az áprilisban elolvasott könyveim, és áprilisban írt blog bejegyzések. Az oldal még nincs teljesen kitöltve, valamint bele vannak írva a programjaim, amikért elnézéseteket kérem:)
(Bence az öcsém😅)


Ezen az oldalon, egy 'habit tracker' , másnéven szokáskövető látható. Ezzel el szoktam csúszni, most viszont feljegyeztem őket, így olyan, mintha rögtön kész lett volna, a hónap elején! :))
Itt is megfigyelhetők a nyuszik, a lila színnel kombinálva.


Az utolsó oldalon, egy hangulat követő látható. Elég vegyes volt a hangulatom, mint ahogyan látszik.


Nos, ennyi lett volna ez a bejegyzés, nem is olyan soká ismét jövök!
~Csak egy lány



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése